Новые вакансии

Менеджер зі зв'язків з громадськістю

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Менеджер зі зв'язків з громадськістю» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП.
• Часткова компенсація обідів.
• Надається ноутбук під час дистанційної роботи.
• Можливість кар’єрного росту.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00 п’ятиденний робочий тиждень (є можливість працювати за гібридним графіком).
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.

Основні обов'язки:
• Координація запланованих заходів.
• Розробка плану маркетингових комунікацій, включаючи цілі, бюджет та загальну стратегію.
• Створення контенту та розміщення інформації в соціальних мережах для залучення аудиторії.
• Підтримка зв'язків зі ЗМІ.
• Написання прес-релізів, статей та доповідей.
• Аналіз результатів PR-діяльності на щоквартальній основі.
• Пошук потенційних партнерів/спонсорів.
• Організація заходів.
• Тісна співпраця з бізнес-асоціаціями.
• Підтримувати глибоке розуміння галузевих тенденцій, що впливають на клієнтів, та надавати відповідні рекомендації щодо комунікаційної стратегії, яка їх оточує.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі маркетингу, реклами, комунікацій або спорідненої дисципліни.
• Досвід роботи у галузі стратегічних комунікацій, зв'язків з громадськістю.
• English — Upper-Intermediate level.
• Досвід планування заходів, розробки та проведення успішних кампаній зі зв'язків з громадськістю.
• Вміння користуватися різними каналами та платформами комунікації, у тому числі соціальними мережами.
• Виняткові навички написання та редагування текстів.
• Відмінні письмові та усні комунікативні навички.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер проєктів

Проводимо конкурс на посаду «Менеджер проєктів» до команди Офісу партнерств та взаємодії.


Офіс партнерств та взаємодії — це дорадчий орган, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Головне завдання – підтримка та координація реалізації реформ і заходів щодо відновлення системи освіти і науки в Україні.

Основні обов'язки:
• Розробка та впровадження стратегій та планів проєктів.
• Розробка комплексних планів проєктів, включаючи визначення обсягу проєкту, цілей, термінів виконання та розподіл ресурсів..
• Створення зручних для користувачів інструментів для роботи з базою даних потреб для ключових зацікавлених сторін, включаючи відділи Міністерства, донорів та партнерів.
• Моніторинг прогресів проєкту відповідно до графіків, виявлення та вирішення будь-яких проблем чи ризиків, які можуть виникнути під час реалізації проєкту.
• Регулярна оцінка ефективності та удосконалення процесів.
• Співпраця з іншими відділами в межах Міністерства та інших установ і організацій.
• Забезпечення ефективної комунікації та співпраці між командою проєкту, зацікавленими сторонами та донорами.
• Ведення документації та звітності про роботу.

Вимоги до кандидата:
• Бакалаврський або магістерський ступінь у менеджменті, адмініструванні або суміжних галузях.
• Досвід управління проєктами від 2 років, бажано в галузі освіти, науки або суміжних секторах.
• Розуміння освітнього та наукового секторів, відповідних політик та реформ є перевагою.
• Здатність працювати з великими обсягами інформації та систематизувати її.
• Знання сучасних методів планування проєктів, визначення цілей проєкту, обсягу, термінів виконання та розподілу ресурсів.
• Сильні навички планування та виконання проєктів, включаючи вміння визначити цілі проєкту, створити плани проєкту та управляти графіками виконання проєкту.
• Буде перевагою: Досвід роботи з донорами та партнерами. Досвід у створенні баз даних чи подібних інструментів.


Умови:

• Офіційне працевлаштування.
• Робота в офісі чи змішаний формат.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер з координації партнерств

Проводимо конкурс на посаду «Менеджер з координації партнерств» до команди Офісу партнерств та взаємодії.


Офіс партнерств та взаємодії — це дорадчий орган, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Головне завдання – підтримка та координація реалізації реформ і заходів щодо відновлення системи освіти і науки в Україні.

Основні обов'язки:
• Ведення діалогів з потенційними та існуючими партнерами з метою розвитку та підтримки партнерських відносин.
• Аналіз потреб партнерів: Визначення потреб партнерів під час дзвінків та надання рекомендацій щодо можливостей співпраці та підтримки з боку Міністерства освіти і науки.
• Проактивне виявлення потенційних напрямків співпраці та розширення партнерств, враховуючи запити Міністерства.
• Управління базою даних контактів: Систематизація інформації про потенційних та існуючих партнерів у базі даних. Подальший аналіз, організація та впорядкування даних про всі партнерські відносини.
• Підготовка звітності: Регулярна підготовка звітів про результати дзвінків, включаючи інформацію про стан взаємодії з партнерами, виявлені потреби, а також рекомендації щодо подальших дій.
• Координація з іншими відділами: Тісна співпраця з іншими відділами та спеціалістами в межах Міністерства для забезпечення ефективної підтримки партнерів та виконання спільних проєктів.
• Співпраця з іншими відділами міністерства для збору інформації про поточні та майбутні потреби.
• Координація з іншими Менеджерами координації партнерств для забезпечення безперервної інтеграції розвитку партнерства.

Вимоги до кандидата:
• Бакалаврський чи магістерський ступінь.
• Досвід у веденні ділових переговорів.
• Досвід побудови якісних відносин з донорами чи партнерами.
• Володіння англійською мовою на рівні В2 або вище.
• Сильні організаційні та навички управління базами даних.
• Будуть перевагою: Досвід у створенні та впровадженні систем управління партнерствами. Розуміння освітнього сектору України.

Умови:
• Офіційне працевлаштування.
• Робота в офісі чи змішаний формат.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании