Новые вакансии

Бухгалтер (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Бухгалтер».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Основні обов'язки:
- Робота з первинними бухгалтерськими документами.
- Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
- Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
- Оформлення прийняття, переведення, звільнення співробітників компанії згідно КЗпП.
- Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
- Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
- Ведення внутрішньої звітності.
- Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.

Вимоги до кандидатів:
- Вища профільна освіта.
- Досвід роботи від 2 років.
- Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.

Умови роботи:
- Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
- Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
- Місце розташування офісу: Броварський р-н.
- Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст.м. Чернігівська.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Стажер (департамент автомобільних запчастин)

Наш клієнт, європейська електротехнічна та машинобудівна компанія, яка є лідером в галузі постачання рішень для автомобільної промисловості, виробництва електромеханічної індустріальної та побутової техніки, оголошує конкурс на посаду «Стажер підрозділу технічної підтримки та навчання (департамент автомобільних запчастин)».


Програма стажування — це можливість:

- Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
- Зсередини дізнатися, як працює бізнес міжнародної компанії;
- Отримати досвід роботи.


Вимоги до учасників програми стажування:

- Студенти 5/6-х курсів денної форми навчання (спеціалізація: економіка підприємства, міжнародна економіка, менеджмент);
- Можливість працювати у гнучкому графіку від 20 до 40 годин на тиждень;
- Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
- Володіння англійською мовою буде додатковою перевагою;
- Впевнений користувач MS Word, Excel;
- Уважність, відповідальність, здатність у короткий проміжок часу вивчити інтерфейси ПЗ, якими користується компанія.


Компанія пропонує:

- Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
- Оплачуване стажування (погодинна форма оплати);
- Гнучкий графік роботи;
- Змішаний формат роботи — Онлайн до 90%/ офлайн за домовленістю та можливостях обох сторін;
- Участь у корпоративних заходах;
- Тривалість стажування 6 місяців;
- У випадку роботи офлайн – місце роботи: м. Київ, ст. м. Червоний хутір.


Основні обов'язки:

- Адміністрування роботи навчального центру компанії: підготовка та розміщення запрошень на тренінги, реєстрація учасників тренінгу, розміщення посилань на опитування після тренінгу.
- Робота асистентом тренера під час проведення тренінгів (оператор відео студії).
- Відправка списку зареєстрованих учасників тренінгу до партнера компанії.
- Робота з програмою Central Data Base (CDB): занесення результатів опитування, результатів тестів.
- Координація запитів на лінію технічної підтримки;
- Відповідь на прості запити клієнтів стосовно ремонту автомобіля з використанням базового інформаційного ПЗ компанії ESI[tronic] та БД виробників автомобілів.
- Робота з кореспонденцією (поштові відправлення, вхідна кореспонденція).
- Підготовка договорів з партнерами.
- Дзвінки клієнтам, проведення опитувань.
- Обробка вхідних дзвінків підрозділу.

 

 

Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Стажер (департамент електроінструментів)

Наш клієнт, європейська електротехнічна та машинобудівна компанія, яка є лідером в галузі постачання рішень для автомобільної промисловості, виробництва електромеханічної індустріальної та побутової техніки, оголошує конкурс на посаду «Стажер департаменту електроінструментів».

Програма стажування — це можливість:
- Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
- Зсередини дізнатися, як працює бізнес міжнародної компанії;
- Отримати досвід роботи.

Вимоги до учасників програми стажування:
- Студенти 5/6-х курсів денної форми навчання (спеціалізація: економіка підприємства, міжнародна економіка, менеджмент, маркетинг);
- Можливість працювати у гнучкому графіку від 20 до 40 годин на тиждень;
- Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
- English — Intermediate level;
- Впевнений користувач MS Excel (формули SUM, Vlookup і тд);
- Аналітичний склад розуму, вміння працювати у команді, відповідальність;
- Націленість на результат, готовність вчитися та проявляти ініціативу.

Компанія пропонує:
- Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
- Оплачуване стажування (погодинна форма оплати);
- Гнучкий графік роботи;
- Змішаний формат роботи — Онлайн до 90%/ офлайн за домовленістю та можливостях обох сторін;
- Участь у корпоративних заходах;
- Тривалість стажування 6 місяців;
- Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Лівобережна.

Основні обов'язки:
Допомога Sales:
- Робота з кореспонденцією відділу (вхідна та вихідна пошта).
- Виписка довіреностей до повернень по запиту.
- Допомога у заведенні нового клієнта: реєстрація договорів продажу, збір документів клієнта для внесення в систему SAP, оформлення заявок та внесення нових клієнтів систему SAP.
- Заливка документів на В2В портал: прайс-листи, сертифікати, декларації та інші.
- Вивантаження із SAP та завантаження податкових накладних у Вчасно.
- Робота з договорами.

Допомога Retail Marketing Manager:
- Допомога в аналізі локального складу, стану артикулів, моніторингу звітів по виходу продуктів.
- Допомога у формуванні звітів про продажі, ведення статистики, моніторингу маржинальності та ключових показників, моніторингу конкурентів, створення та ведення звітів (ціни/активності).
- Допомога у перекладі та створенні презентацій.
- Збір даних по асортименту компанії доступному на інших ринках.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании