Новые вакансии

Менеджер з реалізації стратегічної політики. Керівник департаменту.

Проводимо конкурс на посаду «Менеджер з реалізації стратегічної політики. Керівник департаменту» до команди Офісу партнерств та взаємодії.

Офіс партнерств та взаємодії — це дорадчий орган, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Головне завдання – підтримка та координація реалізації реформ і заходів щодо відновлення системи освіти і науки в Україні.

Основні обов'язки:
• Організація робочих процесів в середині підрозділу.
• Моніторинг та реалізація проєктів, закріплених за підрозділом.
• Планування ресурсів для проєктів (час, персонал, матеріали).
• Забезпечення звітності та контролю показників продуктивності проєктів.
• Досягнення поставлених стратегічних цілей.
• Впровадження та оптимізація операційних процесів у межах підрозділу.
• Проведення навчання та наставництва в команді.
• Проведення щоденних, щотижневих та щомісячних зустрічей команди (щоденні оновлення, щотижневі звіти, сесії з вирішення проблем).
• Контроль та управління ризиками в межах підрозділу або проєктів.

Вимоги до кандидатів:
• Освіта: ступінь бакалавра, або магістра в галузі управління, адміністрування, обробки даних, або суміжних галузях.
• Досвід роботи від 4-х років на посаді менеджера проєктів, або операційного менеджера (бажано в освітньому секторі, з органами державної влади).
• Знання та досвід впровадження різних методологій управління проєктами.
• Досвід управління ризиками та керування командою, ведення ділових переговорів, командної та проєктної звітності.
• Досвід управління декількома окремими командами.
• Володіння інструментами управління завданнями та роботою (Jira, Asana, Trello, Google Sheets/Docs/Presentation).
• Володіння англійською мовою на рівні B2.
• Лідерські навички.
• Готовність до подорожей.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Асистент Офісу партнерств та взаємодії (МОН)

Проводимо конкурс на посаду «Асистент» до команди Офісу партнерств та взаємодії.

Офіс партнерств та взаємодії — це дорадчий орган, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Головне завдання – підтримка та координація реалізації реформ і заходів щодо відновлення системи освіти і науки в Україні.

Основні обов'язки:
• Участь у розробці та виконанні проєктних планів, визначаючи обсяг, цілі, терміни та розподіл ресурсів.
• Допомага у підготовці проєктних звітів для забезпечення своєчасного подання та дотримання вимог до звітності.
• Підтримка організації зустрічей з донорами, семінарів, або заходів для розвитку позитивних відносин з донорами.
• Допомага в розробці планів і стратегій на випадок непередбачуваних ситуацій для мінімізації зривів проєкту.
• Співпраця з командою проєкту для проактивного вирішення потенційних ризиків або перешкод.
• Підтримка підготовки та розповсюдження проєктних комунікацій, таких як оновлення інформації про хід виконання проєкту та протоколи зустрічей.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта: ступінь бакалавра у відповідній галузі (управління проєктами, бізнес-адміністрування, або суміжна дисципліна).
• Досвід роботи буде перевагою у сфері координації проєктів, або адміністративної підтримки.
• Підтверджена здатність надавати адміністративну підтримку керівникам проєктів, включаючи планування зустрічей, підготовку документів та ведення документації.
• Знання методологій та інструментів управління проєктами, досвід використання інструментів штучного інтелекту/дизайну для створення контенту.
• Знання таск-трекерів, таких як Asana, Jira.
• Володіння англійською мовою на рівні B2.
• Вміння працювати в режимі багатозадачності та розставляти пріоритети для дотримання дедлайнів проєкту.
• Сильна увага до деталей для забезпечення точності та якості проєктної документації.
• Відмінні організаційні навички для ефективної координації проєктної діяльності, термінів та результатів.
• Допомога у плануванні ресурсів та визначенні прогалин, або обмежень у ресурсах.

• Бажано: досвід роботи в освітньому секторі, з органами державної влади.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Асистент по роботі з постачальниками та документообігом

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Асистент по роботі з постачальниками та документообігом».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Основні обов'язки:
• Здійснювати закупівлю товарів та послуг за потребами підприємства згідно з затвердженими нормами та стандартами.
• Проводити оформлення відряджень та замовлень у постачальників квитків/трансферу, бронювання проживання та інших необхідних товарів та послуг.
• Контролювати своєчасне отримання первинної бухгалтерської документації від постачальників, її оформлення, передачу в бухгалтерію.
• Вести переговори та поточну комунікацію з постачальниками.
• Здійснювати облік здійснених замовлень товарів та послуг, складати необхідні реєстри.
• Проводити огляд ринку постачальників необхідних товарів та послуг при необхідності вибору нових постачальників, закупки нових товарів чи послуг.
• Брати участь в веденні документообігу по підприємству в електронному та паперовому вигляді, - кадрова документація, договори, документи по підприємству.
• Брати участь у підготовці документів до архівування.

Вимоги до кандидата:
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр).
• Бажані спеціальності — бухгалтерія, економіка, фінанси.
• Досвід роботи, практики в бухгалтерії, на адміністративних посадах буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач Excel, Word.
• Знання 1C бажано.
• Уважність, акуратність, відповідальність, привітність.

Умови роботи:
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно з КЗпП України;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09 до 18, сб., нд. - вихідний;
• Робота в офісі;
• Місце розташування офісу: м. Київ, Оболонський р-н., вул. Новозабарська 2/6;
• В резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании