Новые вакансии

Фахівець відділу документообігу (діловод)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Фахівець відділу документообігу» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Зручне розташування офісу: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Підготовка контрактів/доповнень. Файлування та архівування документів.
• Ведення бази вхідних/вихідних документів по оригіналах.
• Листування з українськими постачальниками та офісами компанії в інших країнах.
• Складання звітів згідно з контрактами.
• Робота в програмах 1С та SAP (проводиться навчання).

Вимоги до кандидата:
• Володіння англійською на рівні Intermediate.
• Вища освіта, бажано економіка або фінанси.
• Досвід роботи в програмах 1С та SAP буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач MS Office.
• Розвинуті аналітичні якості, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець з планування (аграрне виробництво)

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Фахівець з планування».

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);
• Безкоштовні обіди;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 9 до 18.
• Конкурентний рівень заробітної плати. Компанія готова врахувати побажання кандидатів;
• Місце розташування виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
• Безкоштовний службовий транспорт до виробництва від населених пунктів: Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня.

Основні обов’язки:
• Планування виробництва: розробка звітів на основі прогнозів, складення графіків для кожного технологічного етапу, визначення потреби в матеріалах, планування завантаження обладнання, участь у розробці та впровадженні норм часу на виконання виробничих операцій.
• Координація роботи між різними виробничими підрозділами, інформування керівництва та відповідних відділів про хід виконання виробничих планів та можливі відхилення, взаємодія з відділом технічного контролю щодо забезпечення якості продукції на всіх етапах виробництва, координація проведення ремонтних та профілактичних робіт обладнання.
• Ведення обліку виробничих показників, аналіз відхилень від планових показників, підготовка періодичної звітності та аналіз ефективності виробництва, участь у проведенні інвентаризацій.
• Оптимізація виробничих процесів, впровадження передового досвіду у сфері планування та організації виробництва насіннєвих заводів.
• Взаємодія з іншими відділами.
• Ведення необхідної документації з планування та обліку виробництва.
• Участь у розробці внутрішніх регламентів та процедур, що стосуються планування виробництва.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на виробництві не менше 3-5 років, включаючи не менше 2 років досвіду роботи з програмою SAP.
• Вища освіта в галузі агрономії, агроінженерії, технології переробки сільськогосподарської продукції, економіки сільського господарства або суміжних спеціальностей.
• Впевнене володіння інструментами для планування та аналізу даних (наприклад, MS Excel, ERP-системи).
Англійська мова — рівень Intermediate (технічна англійська мова).
• Розвинуті аналітичні та комунікативні навички.
• Знання принципів планування виробництва, управління запасами та логістики. Вміння працювати з виробничими планами, графіками та прогнозами.
• Знання концепції Сталого розвитку та практик Ощадливого виробництва буде перевагою.
• Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Орієнтованість на професійний розвиток. Стресостійкість.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер проєктів/ Project manager

Проводимо конкурс на посаду «Менеджер проєктів» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.

Основні обов'язки:
• Координування процесу проведення комплексної підтримки потреб дітей та складання плану заходів із забезпечення супроводу дітей.
• Координування здійснення заходів, визначених планом, забезпечуючи дотримання встановлених політик, процедур та законодавчих вимог.
• Моніторинг та оцінка ефективності заходів та послуг, що надаються дітям.
• Забезпечення належного ведення документації, звітів.
• Підготовка аналітичних матеріалів.
• Налагодження співпраці з іншими фахівцями та організаціями, залученими у систему соціального захисту дітей.
• Надання підтримки та консультація родинам, відповідно до їх потреб та цілей.
• Участь у заходах з професійного розвитку та підвищення професійної кваліфікації.

 

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі соціальної роботи.
• Досвід роботи не менше 3 років у сфері соціальної роботи.
• Знання законодавства у сфері захисту прав дітей, сімейного права, законодавства у соціальній сфері.
• Досвід роботи з органами влади, місцевого самоврядування та громадськими організаціями.
• Висока мотивація працювати у сфері захисту дітей та допомагати у реінтеграції дітей, депортованих або примусово переміщених внаслідок збройної агресії російської федерації проти України
English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Здатність працювати з великими обсягами інформації, увага до деталей.

 

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.

 

Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании