Новые вакансии

Директор зі складської логістики

Наш клієнт, українська компанія-виробник (продовольча група), у зв’язку з розширенням виробництва, оголошує конкурс на посаду «Директор зі складської логістики».

Основні обов'язки:
• Стратегічне управління складською логістикою: оптимізація логістичних процесів для зменшення витрат і підвищення ефективності; впровадження та керування ключових показників ефективності (KPI) роботи складу.
• Організація та контроль роботи складів: організація та контроль за прийомом, зберіганням, обліком і видачею товарів; впровадження систем автоматизації складу.
• Логістика та взаємодія із суміжними відділами: координація роботи з відділами: закупівлі, виробництва, продажів, маркетингу, бухгалтерії та інші; забезпечення точного обліку залишків і взаємодії з бухгалтерією; ведення переговорів із перевізниками, кур’єрськими службами й іншими партнерами.
• Ведення складської документації, звітів, інвентаризацій; формування та забезпечення дотримання облікових політик і правил; впровадження процедур для мінімізації втрат і зниження ризиків на складі.
• Розробка та контроль виконання бюджету ввіреного підрозділу; планування закупівель обладнання та необхідних ресурсів для складів.
• Організація та контроль дотримання санітарно-гігієнічних норм і техніки безпеки; організація регулярних аудитів і перевірок.
• Впровадження новітніх рішень у складській логістиці з автоматизації;
• Забезпечення переходу на екологічно чисті методи логістики (наприклад, зменшення пакувальних матеріалів тощо).

Вимоги до кандидатів:
• Освіта вища (логістика, міжнародна економіка, менеджмент).
• Досвід роботи від 5 років на аналогічній посаді в продуктовій компанії.
• Досвід впровадження складських і логістичних автоматизованих систем (WMS, ERP).
• Навички управління персоналом та досвід у веденні переговорів.
• Аналітичне мислення для оптимізації процесів.
• Впевнений користувач ПК та 1С 8.0.
• Розуміння нормативно-правової бази щодо складської діяльності та перевезень.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат згідно КзпП.
• Конкурентну заробітну плату та річний бонус.
• Графік роботи: з 9:00 до 18:00, ПН-ПТ, СБ-НД-вихідні.
• Місце розташування складу: Святошинський р-н.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець відділу документообігу (діловод)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Фахівець відділу документообігу» в рамках проєкту для компанії, міжнародного виробника та постачальника харчових, сільськогосподарських, промислових та фінансових продуктів і послуг.

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Графік роботи: повна зайнятість з 09:00 до 18:00, п'ятиденний робочий тиждень, можливість частково працювати дистанційно.
• Надається ноутбук для роботи.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Зручне розташування офісу: м. Київ, ст. м. Либідська.

Основні обов’язки:
• Підготовка контрактів/доповнень. Файлування та архівування документів.
• Ведення бази вхідних/вихідних документів по оригіналах.
• Листування з українськими постачальниками та офісами компанії в інших країнах.
• Складання звітів згідно з контрактами.
• Робота в програмах 1С та SAP (проводиться навчання).

Вимоги до кандидата:
• Володіння англійською на рівні Intermediate.
• Вища освіта, бажано економіка або фінанси.
• Досвід роботи в програмах 1С та SAP буде додатковою перевагою.
• Впевнений користувач MS Office.
• Розвинуті аналітичні якості, увага до деталей, акуратність, відповідальність, самоорганізація.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець з планування (аграрне виробництво)

Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Фахівець з планування».

Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);
• Безкоштовні обіди;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 9 до 18.
• Конкурентний рівень заробітної плати. Компанія готова врахувати побажання кандидатів;
• Місце розташування виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
• Безкоштовний службовий транспорт до виробництва від населених пунктів: Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня.

Основні обов’язки:
• Планування виробництва: розробка звітів на основі прогнозів, складення графіків для кожного технологічного етапу, визначення потреби в матеріалах, планування завантаження обладнання, участь у розробці та впровадженні норм часу на виконання виробничих операцій.
• Координація роботи між різними виробничими підрозділами, інформування керівництва та відповідних відділів про хід виконання виробничих планів та можливі відхилення, взаємодія з відділом технічного контролю щодо забезпечення якості продукції на всіх етапах виробництва, координація проведення ремонтних та профілактичних робіт обладнання.
• Ведення обліку виробничих показників, аналіз відхилень від планових показників, підготовка періодичної звітності та аналіз ефективності виробництва, участь у проведенні інвентаризацій.
• Оптимізація виробничих процесів, впровадження передового досвіду у сфері планування та організації виробництва насіннєвих заводів.
• Взаємодія з іншими відділами.
• Ведення необхідної документації з планування та обліку виробництва.
• Участь у розробці внутрішніх регламентів та процедур, що стосуються планування виробництва.

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на виробництві не менше 3-5 років, включаючи не менше 2 років досвіду роботи з програмою SAP.
• Вища освіта в галузі агрономії, агроінженерії, технології переробки сільськогосподарської продукції, економіки сільського господарства або суміжних спеціальностей.
• Впевнене володіння інструментами для планування та аналізу даних (наприклад, MS Excel, ERP-системи).
Англійська мова — рівень Intermediate (технічна англійська мова).
• Розвинуті аналітичні та комунікативні навички.
• Знання принципів планування виробництва, управління запасами та логістики. Вміння працювати з виробничими планами, графіками та прогнозами.
• Знання концепції Сталого розвитку та практик Ощадливого виробництва буде перевагою.
• Високий рівень самоорганізації та відповідальності. Орієнтованість на професійний розвиток. Стресостійкість.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании