Адміністративний асистент департаменту
ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Адміністративний асистент департаменту» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.
Це відмінна можливість для тих, хто прагне працювати в надійній компанії та розвиватися в міжнародному середовищі!
Основні обов'язки:
• Виконання щоденних адміністративних завдань (документи, бази даних, звіти);
• Організація зустрічей, конференцій та поїздок;
• Оновлення, переклад і редагування офіційних та маркетингових документів;
• Ведення бюджету відділу та підготовка фінансових звітів.
• Підтримка команди в проєктах (пошук інформації, презентації, промо-матеріали).
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта (також розглядаємо студентів останніх курсів);
• Бажаний досвід роботи на адміністративних позиціях;
• English — Pre-Intermediate level і вище;
• Впевнений користувач MS Excel;
• Досвід роботи з CRM системою буде плюсом;
• Вміння працювати з великим обсягом інформації.
Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП;
• Графік роботи: робота в офісі з 09:00 до 18:00, пʼятиденний робочий тиждень;
• Компенсація харчування;
• Конкурентний рівень заробітної плати;
• Можливість карʼєрного росту;
• Зручне розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.