Новые вакансии

Бухгалтер (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Бухгалтер».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Основні обов'язки:
• Робота з первинними бухгалтерськими документами.
• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення та інших подій згідно КЗпП..
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

• Вища профільна освіта.
• Досвід роботи від 2 років.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.


Умови роботи:

• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.


У резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Помічник бухгалтера (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Помічник бухгалтера».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.


Основні обов'язки:

• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення співробітників компанії згідно КЗпП.
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

• Профільна освіта (молодший бакалавр та вище).
• Готові розглядати випускників та студентів заочної форми навчання.
• Досвід роботи від 6 місяців.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.


Умови роботи:

• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Менеджер з комунікацій

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидатів на вакансію «Менеджер з комунікацій» до міжнародної компанії — виробника FMCG продукції з всесвітньо відомих брендів.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат компанії згідно КЗпП;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Компенсація обідів;
• Графік роботи: з 08:00 до 17:00, сб., нд. - вихідні;
• Гібридний формат роботи (можливість поєднувати роботу з офісу та дому);
• Конкурентний рівень заробітної плати (ставка та бонуси);
• Перспективи кар'єрного росту та професійного розвитку;
• Місце розташування офісу — Броварський район;
• Безкоштовний службовий транспорт для працівників з м. Бровари та населених пунктів Калита, Велика Димерка, а також з м. Київ від ст. м. Чернігівська.

Основні обов’язки:
• Організація та підтримка комунікації з клієнтами;
• Прийом, реєстрація та опрацювання звернень і скарг щодо продукції;
• Участь у реалізації соціальних проєктів та ініціатив;
• Підготовка необхідної документації та формування звітів.


Вимоги до кандидатів:

• Освіта вища/ не повна вища/ професійна (молодший бакалавр/спеціаліст, бакалавр, магістр).
• Розвинені комунікативні здібності та вміння ефективно переконувати співрозмовників;
• Володіння англійською мовою на середньому рівні;
• Впевнені навички користування комп’ютером та програмами MS Word, Excel;
• Високий рівень відповідальності.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании