Новые вакансии

Адміністративний асистент департаменту

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на позицію «Адміністративний асистент департаменту» в рамках проєкту для міжнародної компанії, яка є світовим лідером у галузі енергоменеджменту та автоматизації.
Це відмінна можливість для тих, хто прагне працювати в надійній компанії та розвиватися в міжнародному середовищі!

Основні обов'язки:
• Виконання щоденних адміністративних завдань (документи, бази даних, звіти);
• Організація зустрічей, конференцій та поїздок;
• Оновлення, переклад і редагування офіційних та маркетингових документів;
• Ведення бюджету відділу та підготовка фінансових звітів.
• Підтримка команди в проєктах (пошук інформації, презентації, промо-матеріали).

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта (також розглядаємо студентів останніх курсів);
• Бажаний досвід роботи на адміністративних позиціях;
English — Pre-Intermediate level і вище;
• Впевнений користувач MS Excel;
• Досвід роботи з CRM системою буде плюсом;
• Вміння працювати з великим обсягом інформації.

Умови працевлаштування:
• Оформлення в штат згідно КЗпП;
• Графік роботи: робота в офісі з 09:00 до 18:00, пʼятиденний робочий тиждень;
• Компенсація харчування;
• Конкурентний рівень заробітної плати;
• Можливість карʼєрного росту;
• Зручне розташування офісу: м. Київ, ст. м. Почайна.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Завідувач складу

Наш замовник, компанія, яка спеціалізується на виробництві деталей для автозапчастин на експорт, шукає кандидата на вакансію «Завідувач складу».

Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування в штат компанії згідно КЗпП;
• Конкурентний рівень заробітної плати;
• Бронювання працівників;
• Графік роботи з 9:00-18:00;
• Місце розташування виробництва: м. Київ, ст. м. Чернігівська;
• Можливість професійного та особистісного розвитку.

Основні обов’язки:
• Організація та контроль роботи складу;
• Збір та комплектація замовлення;
• Контроль процесу підбору та відвантаження продукції;
• Приймання, зберігання та видача матеріалів;
• Взаємодія з логістичним відділом та відділом закупівель;
• Ведення процесу інвентаризації на складі, оформлення звітної документації;
• Організація бережного зберігання товарно-матеріальних цінностей;
• Дотримання правил оформлення складських операцій і здачі прибутково-видаткових документів.

Вимоги до кандидата:
• Досвід роботи на аналогічній посаді від 1-го року;
• Освіта професійно-технічна, або вища економічна;
• Знання складських процесів і досвід роботи з Excel;
• Знання техніки безпеки;
• Відповідальність та уважність до деталей;
• Комунікація та співпраця з виробничим колективом.


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Молодший бухгалтер

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Молодший бухгалтер».
Розглядаються кандидати без досвіду роботи: випускники, студенти останніх курсів коледжу, університету за спеціальністю «Бухгалтерський облік».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Ми пропонуємо:
• Навчання та підтримку у команді досвідчених фахівців;
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно з КЗпП України;
• Місце розташування офісу: м. Київ, Оболонський р-н., вул. Новозабарська 2/6;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 09:00 до 18:00, Сб.-нд. - вихідні;
• Достойний рівень заробітної плати.

Основні обов'язки:
• Робота з первинними бухгалтерськими документами;
• Розрахунок та нарахування заробітних плат, авансових та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія;
• Робота з постачальниками.

Вимоги до кандидата:
• Освіта вища/ не повна вища (молодший бакалавр/ спеціаліст, бакалавр, магістр);
• Досвід роботи бажаний від 6 місяців;
• Впевнений користувач ПК, знання 1С та M.E.Doc буде перевагою;
• Уважність, готовність навчатись, відповідальність, аналітичні здібності.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании