Новые вакансии

Стажер (стажування для студентів 5-6 курсів: економіка, менеджмент)

Наш клієнт, європейська електротехнічна та машинобудівна компанія, яка є лідером в галузі постачання рішень для автомобільної промисловості, виробництва електромеханічної індустріальної та побутової техніки, оголошує конкурс на посаду «Стажер департаменту автомобільних запчастин».


Програма стажування — це можливість:

• Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
• Зсередини дізнатись як працює бізнес міжнародної компанії;
• Отримати досвід роботи.


Компанія пропонує:

• Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
• Оплачуване стажування (погодинна форма оплати);
• Гнучкий графік роботи;
Змішаний формат роботи — Онлайн до 90%/ офлайн за домовленістю та можливостях обох сторін;
• Участь у корпоративних заходах;
• Тривалість стажування 6 місяців;
• Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Червоний Хутір.


Вимоги до учасників програми стажування:

Студенти денної форми навчання 5-6 курсів або випускники коледжу/училища, які продовжують навчатися на бакалавра (спеціалізація: економіка підприємства, міжнародна економіка, менеджмент);
• Можливість працювати у гнучкому графіку від 20 до 40 годин на тиждень;
• Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
English — Intermediate level (бажано);
• Впевнений користувач MS Excel, MS Word;
• Аналітичний склад розуму, уважність, відповідальність;
• Націленість на результат, готовність вчитися та проявляти ініціативу.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Бухгалтер (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Бухгалтер».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.

Основні обов'язки:
• Робота з первинними бухгалтерськими документами.
• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення та інших подій згідно КЗпП..
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

• Вища профільна освіта.
• Досвід роботи від 2 років.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.


Умови роботи:

• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.


У резюме прохання вказувати бажаний рівень заробітної плати.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Помічник бухгалтера (заробітна плата, кадри)

ЗЕСТ Аутсорсінг шукає кандидата на вакансію «Помічник бухгалтера».
Компанія ЗЕСТ Аутсорсінг понад 20 років надає HR послуги: ведення кадрового адміністрування та розрахунок заробітних плат, аутстафінг, підбір персоналу на постійне місце роботи, забезпечення тимчасовим персоналом.


Основні обов'язки:

• Розрахунок і нарахування заробітних плат та інших платежів для співробітників в системі 1С Бухгалтерія.
• Нарахування виплат по листах непрацездатності, при звільненні, відпускних виплат, компенсацій і т. д.
• Оформлення прийняття, переведення, звільнення співробітників компанії згідно КЗпП.
• Складання графіку відпусток, облік використаних відпусток співробітниками компанії.
• Ведення табеля і графіків робочого часу співробітників компанії.
• Ведення внутрішньої звітності.
• Контроль дотримання норм трудового законодавства в роботі з персоналом.


Вимоги до кандидатів:

• Профільна освіта (молодший бакалавр та вище).
• Готові розглядати випускників та студентів заочної форми навчання.
• Досвід роботи від 6 місяців.
• Уважність, готовність до навчання, акуратність, відповідальність, аналітичне мислення.


Умови роботи:

• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень, з 8:30 до 17:00, сб.-нд — вихідні.
• Офіційне працевлаштування, соціальні гарантії згідно КЗпП.
• Місце розташування офісу: Броварський р-н.
• Безкоштовний службовий транспорт з м. Бровари, м. Києва від ст. м. Чернігівська.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании