Новые вакансии

Менеджер проєктів

Проводимо конкурс на посаду «Проєктний менеджер з розбудови системи рекрутингу та спільноти сімейних форм виховання» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Центр.

 

Основні обов'язки:
• Дослідження та аналіз успішних моделей рекрутингу з інших регіонів чи країн;
• Розробка індивідуальної моделі рекрутингу, яка відповідає національним цілям та нормативам;
• Розробка комплексного плану проєкту, включаючи часові рамки, ключові етапи та результати;
• Визначення та залучення ключових стейкхолдерів, включаючи державні установи, неурядові організації та громадські організації;
• Проведення зустрічей та семінарів для стейкхолдерів з метою збору інформації та забезпечення узгодженості;
• Допомога у запуску Національної гарячої лінії для потенційних та існуючих кандидатів в усиновлення та інших форм сімейного виховання;
• Розробка та розповсюдження навчальних матеріалів для операторів гарячої лінії;
• Допомога у відборі консультантів з рекрутингу;
• Розробка стандартизованих скриптів та процесів для роботи консультантів з рекрутингу;
• Визначення ключових показників ефективності (KPI) для проєкту з рекрутингу та впровадження систем для регулярного моніторингу та збору даних про діяльність та результати;
• Створення офіційної ради з усиновлювачів, батьків-вихователів та прийомних батьків;
• Організація процесу вибору членів ради, включаючи розробку критеріїв та проведення виборів. Координація діяльності ради, проведення засідань та забезпечення їх продуктивності;
• Аналіз потреб цільової аудиторії (майбутні батьки, нові батьки, усиновлювачі, прийомні батьки);
• Співпраця з експертами в галузі психології, педагогіки та соціальної роботи для створення якісного та релевантного контенту.

 

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта в галузі бізнес-адміністрування, менеджменту, соціальних наук, або іншої суміжної дисципліни.
• Досвід роботи від 7 років з урядовими та недержавними структурами, проєктами пов'язаними з соціальним захистом та захистом прав дітей.
• Досвід роботи на національному, або міжнародному рівні у галузі реалізації проєктів, надання консультативних послуг з управління операційними системами, та створення міжорганізаційних зв'язків між національними/міжнародними організаціями та національними урядами.
• Перевірений досвід у використанні методологій управління проєктами.
• Глибоке розуміння циклу управління проєктами та підтверджений досвід реалізації проєктів.
• Хороше володіння комп'ютером: MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint та Інтернет.
English — Advanced.
• Вільне володіння українською мовою.
• Зосередженість на впливі та результаті для клієнтів та позитивне реагування на зворотний зв'язок.
• Глибоке розуміння дипломатичних практик, планування та досягнення консенсусу, сильні аналітичні здібності.
• Розсудливість та обґрунтованість у вирішенні чутливих питань, здатність незалежно вирішувати складні завдання.
• Сильні навички усної та письмової комунікації.
• Відкритість до змін та здатність справлятись із труднощами.


Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.

Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.

*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Персональний асистент керівника

Проводимо конкурс на посаду «Персональний асистент керівника» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.

 

Основні обов'язки:
• Організація та координація робочого графіка керівника.
• Планування та організація зустрічей, переговорів, конференцій.
• Підготовка матеріалів та документів для зустрічей.
• Ведення протоколів зустрічей та стеження за виконанням рішень.
• Забезпечення своєчасного виконання доручень керівника.
• Ведення ділової кореспонденції (листи, електронні повідомлення).
• Здійснення дзвінків, проведення комунікації з партнерами, клієнтами, державними установами.
• Координація організаційних питань, пов'язаних з поїздками та відрядженнями керівника.
• Підготовка звітів, аналітичних матеріалів та презентацій.
• Координація внутрішньої комунікації між відділами організації.
• Підтримка в організації заходів, тренінгів та семінарів.

 

Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи від 2-3 років на аналогічній або подібній посаді.
Вільне володіння англійською мовою.
• Високий рівень організаційних та комунікаційних навичок.
• Здатність працювати в умовах багатозадачності та дотримання дедлайнів.
• Знання основ діловодства, досвід роботи з офісними програмами (Microsoft Office, Google Workspace).
• Вміння працювати з конфіденційною інформацією.
• Здатність самостійно приймати рішення та нести відповідальність за їх виконання.

 

Умови працевлаштування:
• Графік роботи: повна зайнятість.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.

 

Надсилайте свій відгук через сайт, або телефонуйте, пишіть нам: Viber, моб.: 067 376 9506.


Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Фахівець/ фахівчиня з моніторингу

ЗЕСТ Аутсорсінг оголошує конкурс на заміщення вакантної посади «Фахівець/фахівчиня з моніторингу» для реалізації програм децентралізованих послуг раннього відновлення, орієнтованих на дітей та молодь, у громадах Кривого Рогу, Запоріжжя.

Основні обов'язки:
• Збір даних про програмну діяльність, проміжні та кінцеві результати відповідно до встановлених індикаторів з подальшим ретельним аналізом для оцінки прогресу та вимірювання впливу програм у цільових громадах. Використання кількісних та якісних методів для забезпечення всебічної та точної оцінки.
• Підготовка регулярних звітів про прогрес, які документують досягнення та виклики, пов'язані з реалізацією програм у кожній громаді.
• Документування місцевих практик і підходів, що застосовуються в громадах, з акцентом на успішних стратегіях та інноваційних рішеннях.
• Надання підтримки персоналу програми та партнерам-виконавцям щодо процесів і методологій моніторингу та оцінки в конкретній громад: проведення тренінгів та семінарів, спрямованих на посилення потенціалу місцевих стейкхолдерів у сфері збору, аналізу та звітності, що дозволить їм ефективно сприяти успіху програм у цільових громадах.
• Збір та аналіз даних за показниками діяльності, проміжних та кінцевих результатів, сприяючи прийняттю обґрунтованих рішень та стратегічному плануванню в контексті заходів із забезпечення зв'язку та відновлення.

Приєднуйтесь до нашої команди, щоб разом зробити наші програми ефективнішими та успішнішими!

Ми шукаємо кандидата із наступним профілем:
• Освіта: Бакалаврська освіта в галузі соціальних наук, управління даними, математики, державної політики, міжнародного розвитку, економіки, психології, науки про дані або суміжних галузях.
• Досвід: Підтверджений досвід у моніторингу.
• Навички написання звітів: Вміння писати різні види звітів (щотижневі, щомісячні, моніторингові).
• Комп'ютерні навички: Досвідчений користувач MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint та вміння проводити інтернет-серфінг.
• Мовні навички: Вільне володіння українською мовою. Знання англійської мови буде перевагою.
• Професійні якості: Відданість захисту дітей, співчуття до клієнтів у складних життєвих ситуаціях, розуміння конфіденційності.
• Комунікаційні навички: Відмінні міжособистісні та комунікативні навички як у письмовій, так і усній формі.
• Організаційні навички: Сильні навички самоорганізації та командної роботи.
• Стресостійкість: Здатність у стресових умовах та в умовах жорсткого дедлайну.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце роботи: територія м. Кривий Ріг, або Запоріжжя.
• Конкурентний рівень заробітної плати.

 


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании