Новые вакансии

Стажер (департамент автомобільних запчастин)

Наш клієнт, європейська електротехнічна та машинобудівна компанія, яка є лідером в галузі постачання рішень для автомобільної промисловості, виробництва електромеханічної індустріальної та побутової техніки, оголошує конкурс на посаду «Стажер підрозділу технічної підтримки та навчання (департамент автомобільних запчастин)».


Програма стажування — це можливість:

- Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
- Зсередини дізнатися, як працює бізнес міжнародної компанії;
- Отримати досвід роботи.


Вимоги до учасників програми стажування:

- Студенти 5/6-х курсів денної форми навчання (спеціалізація: економіка підприємства, міжнародна економіка, менеджмент);
- Можливість працювати у гнучкому графіку від 20 до 40 годин на тиждень;
- Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
- Володіння англійською мовою буде додатковою перевагою;
- Впевнений користувач MS Word, Excel;
- Уважність, відповідальність, здатність у короткий проміжок часу вивчити інтерфейси ПЗ, якими користується компанія.


Компанія пропонує:

- Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
- Оплачуване стажування (погодинна форма оплати);
- Гнучкий графік роботи;
- Змішаний формат роботи — Онлайн до 90%/ офлайн за домовленістю та можливостях обох сторін;
- Участь у корпоративних заходах;
- Тривалість стажування 6 місяців;
- У випадку роботи офлайн – місце роботи: м. Київ, ст. м. Червоний хутір.


Основні обов'язки:

- Адміністрування роботи навчального центру компанії: підготовка та розміщення запрошень на тренінги, реєстрація учасників тренінгу, розміщення посилань на опитування після тренінгу.
- Робота асистентом тренера під час проведення тренінгів (оператор відео студії).
- Відправка списку зареєстрованих учасників тренінгу до партнера компанії.
- Робота з програмою Central Data Base (CDB): занесення результатів опитування, результатів тестів.
- Координація запитів на лінію технічної підтримки;
- Відповідь на прості запити клієнтів стосовно ремонту автомобіля з використанням базового інформаційного ПЗ компанії ESI[tronic] та БД виробників автомобілів.
- Робота з кореспонденцією (поштові відправлення, вхідна кореспонденція).
- Підготовка договорів з партнерами.
- Дзвінки клієнтам, проведення опитувань.
- Обробка вхідних дзвінків підрозділу.

 

 

Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Стажер (департамент електроінструментів)

Наш клієнт, європейська електротехнічна та машинобудівна компанія, яка є лідером в галузі постачання рішень для автомобільної промисловості, виробництва електромеханічної індустріальної та побутової техніки, оголошує конкурс на посаду «Стажер департаменту електроінструментів».

Програма стажування — це можливість:
- Приєднатися до команди кваліфікованих фахівців;
- Зсередини дізнатися, як працює бізнес міжнародної компанії;
- Отримати досвід роботи.

Вимоги до учасників програми стажування:
- Студенти 5/6-х курсів денної форми навчання (спеціалізація: економіка підприємства, міжнародна економіка, менеджмент, маркетинг);
- Можливість працювати у гнучкому графіку від 20 до 40 годин на тиждень;
- Можливість проходити стажування протягом наступних 6 місяців;
- English — Intermediate level;
- Впевнений користувач MS Excel (формули SUM, Vlookup і тд);
- Аналітичний склад розуму, вміння працювати у команді, відповідальність;
- Націленість на результат, готовність вчитися та проявляти ініціативу.

Компанія пропонує:
- Офіційне оформлення згідно КЗпП України;
- Оплачуване стажування (погодинна форма оплати);
- Гнучкий графік роботи;
- Змішаний формат роботи — Онлайн до 90%/ офлайн за домовленістю та можливостях обох сторін;
- Участь у корпоративних заходах;
- Тривалість стажування 6 місяців;
- Локація офісу компанії: м. Київ, ст. м. Лівобережна.

Основні обов'язки:
Допомога Sales:
- Робота з кореспонденцією відділу (вхідна та вихідна пошта).
- Виписка довіреностей до повернень по запиту.
- Допомога у заведенні нового клієнта: реєстрація договорів продажу, збір документів клієнта для внесення в систему SAP, оформлення заявок та внесення нових клієнтів систему SAP.
- Заливка документів на В2В портал: прайс-листи, сертифікати, декларації та інші.
- Вивантаження із SAP та завантаження податкових накладних у Вчасно.
- Робота з договорами.

Допомога Retail Marketing Manager:
- Допомога в аналізі локального складу, стану артикулів, моніторингу звітів по виходу продуктів.
- Допомога у формуванні звітів про продажі, ведення статистики, моніторингу маржинальності та ключових показників, моніторингу конкурентів, створення та ведення звітів (ціни/активності).
- Допомога у перекладі та створенні презентацій.
- Збір даних по асортименту компанії доступному на інших ринках.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Social Media Officer/ SMM фахівець

Проводимо конкурс на посаду «SMM фахівець» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.

 

Основні обов'язки:
- Розробка та написання контент-плану відповідно до комунікаційної стратегії Центру.
- Пропозиція ідей для розвитку соціальних сторінок.
- Написання текстів та публікація постів.
- Співпраця з дизайнером та піарником для ефективної роботи та виконання поставлених завдань.
- Відстеження іміджу компанії в соціальних мережах.
- За необхідності, можливість самостійно створювати креативи.
- Координація роботи спільних інформаційних проєктів з партнерами на платформах в соцмережах.
- Робота з коментарями та приватними повідомленнями.

Вимоги до кандидатів:
- Вища освіта в галузі комунікацій, зв'язків з громадськістю, міжнародного розвитку, журналістики, або суміжних галузях. Додаткова професійна освіта буде перевагою.
- Досвід роботи від 3 років із соціальними мережами, бажано у сфері соціального розвитку, прав людини, або міжнародного розвитку.
- Досвід роботи із різними соціальними мережами.
- Бажано наявність портфоліо.
- Досвід просування "big idea".
- Професійні навички написання текстів українською мовою.
- English — Intermediate level.
- Вільне володіння українською мовою.
- Знання можливостей різних соціальних мереж - Facebook, Instagram, YouTube, Twitter, TikTok, Pinterest та інших.
- Навички написання текстів для публікацій у різних стилях, залежно від позиціювання бренду.
- Навички роботи з фото, відео та графічними редакторами.
- Вміння добре працювати в команді, вести ділову переписку та спілкуватися з людьми.
- Гнучкість та здатність швидко навчатися.
- Здатність писати технічні завдання.

Умови працевлаштування:
- Офіційне працевлаштування.
- Місце розташування офісу: м. Київ.
- Конкурентний рівень заробітної плати.
- Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.


Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании