Новые вакансии

Регіональний менеджер Офісу партнерств та взаємодії (МОН), Харківська, Сумська, Чергінівська області.

Проводимо конкурс на посаду «Регіональний менеджер (Харківська, Сумська, Чернігівська обл.)» до команди Офісу партнерств та взаємодії (відділ Впровадження стратегічних політик).

Офіс партнерств та взаємодії є консультативно-дорадчим органом, що діє при Міністерстві освіти і науки України. Одним із завдань Офісу є підтримка структурних підрозділів МОН в процесі відновлення доступу до освіти. Даним завданням займається відділ Впровадження стратегічних політик.

Основні обов'язки:
• Моделювання впливу різних політик Міністерства освіти і науки (МОН) на організацію освітнього процесу в регіоні за допомогою даних освітньої аналітики.
• Урахування індикаторів безпеки, таких як визначення першочергових потреб в укриттях у навчальних закладах, укрупнення шкіл, що потребують дистанційного навчання, визначення потреб у підвезенні дітей у конкретних громадах.
• Організація та активна участь в адвокаційних кампаніях, спрямованих на просування ключових політик МОН у регіонах.
• Співпраця з комунікаційною командою для забезпечення ефективного поширення інформації, пов'язаної з політикою.
• Надання постійної інформаційної підтримки регіонам та громадам з питань, пов'язаних з реалізацією політики МОН.
• Відповіді на запити та проблеми для сприяння прозорості та ясності в комунікації.
• Ініціювання та проведення тематичних заходів у співпраці з комунікаційною командою, залучення представників освітньої спільноти, батьків, учнів та інших стейкхолдерів.
• Узгодження цих заходів з метою реалізації ключових політик МОН.
• Організація та контроль процесу впровадження освітніх політик, включаючи моніторинг та оцінку змін.
• Визначення та розв'язування будь-яких проблем, що виникають на етапі впровадження.
• Визначення ризиків, пов'язаних з реалізацією політики МОН у регіоні.
• Ініціювання необхідних змін в Офісі впровадження політики МОН для зменшення виявлених ризиків.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта: ступінь бакалавра, або магістра в галузі менеджменту, міжнародних відносин, зв'язків з громадськістю, або суміжних галузях.
• Досвід роботи від 3-х років в управлінні проєктами, координації партнерства, фандрейзингу, бажано у сфері освіти, науки, або суміжних галузях.
• Досвід організації адвокаційних кампаній та тематичних заходів.
• Перевагою буде досвід впровадження та моніторингу освітньої політики, співпраці з різними стейкхолдерами для адвокації та впровадження політики.
• Сильні комунікаційні навички для ефективної інформаційної підтримки.
• Здатність визначати та долати ризики, пов'язані з реалізацією політики.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Графік роботи: в офісі, частково відділено.
• Місце роботи: офіс на території Міністерства освіти і науки України, з можливістю виїзду в регіони: Харківська, Сумська, Чернігівська області.
• Конкурентний рівень заробітної плати.


Всі вакансії до команди Офісу партнерств та взаємодії: https://bit.ly/3vFbm5D



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Консультант-юрист у сфері соціальних послуг

Проводимо конкурс на посаду «Консультант-юрист у сфері соціальних послуг» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.

Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.


Основні обов'язки:

• Аналіз національної нормативно-правової бази на предмет необхідності удосконалення правового регулювання у сфері регулювання послуги раннього втручання, розвитку соціальних послуг (захисту прав окремих соціальних груп, підтримки вразливих верств населення, розвитку системи надання соціальних послуг, протидії торгівлі людьми, домашньому насильству та гендерної рівності), адресної соціальної підтримки населення (соціальної допомоги, житлових субсидій та пільг, адміністрування соціальних програм, соціального захисту окремих категорій населення).
• Розроблення проєктів нормативно-правових актів у сфері розвитку соціальних послуг, послуги раннього втручання, адресної соціальної підтримки населення.
• Участь у проведенні правових досліджень та аналізу політики та законодавства у сфері розвитку соціальних послуг, послуги раннього втручання, адресної соціальної підтримки населення.
• Підготовка юридичних документів, звітів та довідок.
• Надання юридичних рекомендацій та консультацій.
• Участь у підготовці та проведенні спільної роботи з державними органами, міжнародними та регіональними організаціями, неурядовими організаціями та донорами з метою збору інформації та забезпечення дотримання вимог законодавства у сфері розвитку соціальних послуг, послуги раннього втручання, адресної соціальної підтримки населення.
• Сприяння розробці та впровадженню інноваційних підходів у вдосконаленні соціальних послуг.
• Забезпечення своєчасного та точного документування правових процесів та діяльності.
• Бути в курсі законодавчих змін, міжнародних стандартів та найкращих практик у сфері розвитку соціальних послуг, послуги раннього втручання, адресної соціальної підтримки населення.

Вимоги до кандидатів:
• Вища юридична освіта.
• Досвід роботи у юридичній галузі, переважно в області прав людини, соціального забезпечення, захисту дітей, або в суміжних сферах.
• Глибокі знання української правової бази та обізнаність з міжнародними правовими нормами та стандартами, пов'язаними з послугами сімейних форм виховання, процесами усиновлення, альтернативного догляду, соціального забезпечення та захисту дітей.
• Досвід проведення правових досліджень, підготовки юридичних документів та надання юридичних консультацій.
• Комп'ютерна грамотність в MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint та інтернет-серфінгу.
• Вільне володіння українською мовою.
• Відмінні дослідницькі та аналітичні навички.
• Здатність ефективно доносити правові концепції як до юридичних, так і до неюридичних стейкхолдерів.
• Увага до деталей та вміння працювати зі складними юридичними документами.
• Сильні організаційні навички та управління часом.
• Здатність працювати як самостійно, так і в команді.

Умови працевлаштування:
Графік роботи: гібридний формат роботи.
• Місце розташування офісу: м. Київ.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.

Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt


Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.

*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Expert in Transformation/ Експерт із трансформації соціальних послуг

Проводимо конкурс на посаду «Експерт із трансформації соціальних послуг» з метою реалізації експериментального проєкту із запровадження комплексної соціальної послуги з формування життєстійкості.

Експериментальний проєкт з формування життєстійкості, реалізується у співпраці з Міністерством соціальної політики, Національною соціальною сервісною службою України, Фондом соціального захисту осіб з інвалідністю та низкою місцевих надавачів послуг. Детальніше про проєкт.

Основні обов'язки:
• Розробка детального робочого плану для виконання завдання.
• Аналіз законодавства, методологічних рекомендацій та запропонованих змін, у разі необхідності.
• Перегляд методологічних рекомендацій.
• Аналіз відповідного законодавства системи фінансування соціальних послуг (національні та місцеві закупівлі).
• Підготовка проєктів законодавчих змін та пояснювальних записок.
• Підтримка трансформації надавачів соціальних послуг у комунальні некомерційні підприємства, в тому числі шляхом проведення консультацій.
• Підтримка місцевого самоврядування у фінансуванні та бюджетуванні через супровідну консультативну підтримку надавачів соціальних послуг.
• Підготовка проєктів місцевого законодавства для трансформації.
• Підтримка та консультації на рівні громади, розбудова спроможності.

Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта у галузі права, бізнесу, суспільствознавства або суміжних галузях.
• Досвід роботи від 10 років у сфері консультування з питань трансформації.
• Підтверджений досвід підтримки українських постачальників послуг у підготовці, впровадженні та завершенні процесів трансформації, наприклад, у секторі охорони здоров'я.
• Знання організаційних процесів і здатність до комунікації та координації між відповідними державними установами.
• Стратегічне бачення трансформації українських постачальників послуг у комунальні некомерційні підприємства.
• English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Комп'ютерна грамотність в MS Outlook, MS Word, MS Excel, MS PowerPoint та Інтернет.
• Володіння відповідними компетенціями: відповідальність, повага, недискримінація, здатність подорожувати до різних громад, здатність до критичного аналізу.
• Вміння приймати та виконувати складні рішення, спілкуватися з різними державними установами.
• Принцип роботи — створення кращих умов для дітей та вразливих членів громади.
• Знання та вміння швидко включатися в завдання та вирішувати його на місці.
• Стресостійкість та вміння працювати під тиском і в складних умовах.

Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.



Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.

Все вакансии

Начни свою карьеру сЗЕСТ Аутсорсинг

ЗЕСТ Аутсорсинг - лидер по предоставлению временного и постоянного персонала в Украине.

Ищете постоянную занятость или временную работу с гибким графиком? ЗЕСТ Аутсорсинг может предложить подходящую именно Вам вакансию в крупных международных и украинских компаниях.

о компании