Новые вакансии
Заступник завідувача складу
Наш замовник, компанія, яка займається виробництвом і гуртовим постачанням сувенірної та рекламної продукції, шукає кандидата на вакансію «Заступник завідувача складу».
Компанія пропонує:
• Офіційне працевлаштування в штат компанії згідно КЗпП.
• Конкурентний рівень заробітної плати, ставка + бонус.
• Окрема оплата за понаднормові години.
• Графік роботи: 5/2, 09:00-18:00.
• Місце розташування складу: с. Малехів, Львівської обл.
• Можливість професійного та особистісного розвитку.
Основні обов'язки:
• Допомога завскладу в організації роботи складу.
• Збір та комплектація замовлення.
• Підбір, відвантаження та розміщення продукції на складі.
• Приймання, зберігання та видача товару.
• Ведення документації.
Вимоги до кандидатів:
• Досвід роботи на аналогічній посаді та на складі вітається.
• Бажано знання 1С.
• Впевнений користувач MS Office (Word, Excel).
• Відповідальність, відсутність шкідливих звичок, активність.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Юрист/Legal Compliance Officer
Проводимо конкурс на посаду «Юрист» до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей.
Координаційний центр – це консультаційний орган Кабінету Міністрів України, задача якого скоординувати зусилля уряду, міжнародних та громадських організацій для розвитку системи догляду за дітьми на основі глобальних та європейських практик, що відповідатиме нагальним потребам України та довгостроковим цілям вступу до Європейського Союзу. Детальніше про Координаційний центр.
Основні обов'язки:
• Аналіз національної нормативно-правової бази на предмет необхідності удосконалення правового регулювання з питань забезпечення права дітей на зростання в сімейному оточенні, забезпечення прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які повернулись з депортації, примусового переміщення, тимчасово окупованих територій, осіб з-поміж дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування тощо;
• Розробка проєктів нормативно-правових актів у сфері забезпечення права дітей на зростання в сімейному оточенні, забезпечення прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які повернулись з депортації, примусового переміщення, тимчасово окупованих територій, осіб з-поміж дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування тощо.
• Участь у проведенні правових досліджень та аналізі політики та законодавства у сфері забезпечення права дітей на зростання в сімейному оточенні.
• Підготовка юридичних документів, звітів та довідок.
• Участь у підготовці та проведенні спільної роботи з державними органами, міжнародними та регіональними організаціями, неурядовими організаціями та донорами з метою збору інформації та забезпечення дотримання вимог законодавства у сфері забезпечення права на зростання в сімейному оточенні.
• Моніторинг та аналіз законодавчих змін, міжнародних стандартів та найкращих практик у сфері забезпечення права дітей на зростання в сімейному оточенні, забезпечення прав дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах, дітей, які повернулись з депортації, примусового переміщення, тимчасово окупованих територій, осіб з-поміж дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування тощо.
Вимоги до кандидатів:
• Вища юридична освіта.
• Досвід роботи не менше 3 років у сфері нормопроєктування.
• Знання законодавства у сфері захисту прав дітей, сімейного права, законодавства у соціальній сфері.
• Досвід роботи з органами влади та місцевого самоврядування.
• Досвід роботи з урядовими та неурядовими організаціями є перевагою.
• English — Intermediate level.
• Вільне володіння українською мовою.
• Відмінні аналітичні навички, здатність працювати з великими обсягами інформації.
Умови працевлаштування:
• Офіційне працевлаштування.
• Місце розташування офісу: м. Київ, ст. м. Палац спорту.
• Конкурентний рівень заробітної плати.
• Можливість застосовувати свої знання і досвід, щоб робити країну кращою для дітей.
Всі вакансії до команди Координаційного центру з розвитку сімейного виховання та догляду дітей: https://bit.ly/3KxLPzt
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.
Адміністративний асистент
Наш клієнт, міжнародна компанія, що займається доробкою насіння кукурудзи, у зв'язку з розширенням виробництва шукає кандидата на вакансію «Адміністративний асистент».
Компанія пропонує:
• Офіційне оформлення в штат, соціальні гарантії згідно КЗпП (лікарняні, відпустка та ін.);
• Безкоштовні обіди;
• Медичне страхування та страхування життя;
• Графік роботи: п'ятиденний робочий тиждень з 9 до 18;
• Конкурентний рівень заробітної плати. Компанія готова врахувати побажання кандидатів;
• Місце розташування офісу та виробництва: Попільнянський р-н., Житомирська обл.;
• Безкоштовний службовий транспорт до виробництва від населених пунктів: Біла Церква, Фастів, Сквира, Попільня.
Основні обов’язки:
• Опрацювання первинних документів (рахунки, акти наданих послуг, видаткові накладні), підготовка документів для передачі в бухгалтерію для оплату;
• Опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції в 1С;
• Робота з контрагентами: оформлення замовлень, організація доставки товарів або надання послуг, налагодження співпраці з постачальниками;
• Забезпечення життєдіяльності офісу: замовлення канцтоварів, господарчих товарів, продуктів, контроль за чистотою приміщення;
• Формування графіків перевезень співробітників;
• Зустріч відвідувачів, допомога в організації проведення зустрічей, підготовка кімнат для переговорів, забезпечення необхідними матеріалами;
• Відправка документів;
• Комунікація та співпраця з командами, допомога з організацією відряджень (бронювання готелів, квитків);
• Підготовка звітів та збір інформації для аналізу за запитом.
Вимоги до кандидатів:
• Вища освіта;
• Досвід роботи на адміністративних посадах буде додатковою перевагою;
• Впевнений користувач MS Office (Word, Excel, Power Point);
• Володіння англійською мовою на рівні Intermediate;
• Вміння працювати автономно та в режимі багатозадачності, орієнтованість на результат;
• Навички роботи в команді, вміння організовувати та планувати власну роботу, увага до деталей, ефективні навички усної та письмової комунікації.
Будь ласка, зверніть увагу, що надсилаючи резюме на електронну адресу ТМ ЗЕСТ Аутсорсінг (@hr-outsourcing.com.ua), Ви надаєте згоду на обробку наданих Вами персональних даних з метою підбору та забезпечення персоналом підприємств і організацій замовників компанії.
*Отримувати від громадян, яким надано послуги з пошуку роботи та сприяння в працевлаштуванні, інші пов'язані з цим послуги, гонорари, комісійні або інші винагороди забороняється.